Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Εγω εγωιστης?ΕΓΩ ΕΓΩΙΣΤΗΣ?ΕΓΩ?

Ολοι για εναν και ενας για εναν!!

Πηξαμε στους παρτακηδες,στο lifestyle της ιδιοτελειας και στον βοθρο του εγωισμου των γυρω μας...

-Τι κανεις?
-Καλα ρε...εσυ?

-Καλα να σου πω βασικα δεν σε πηρα για να δω τι κανεις,γιατι σε εχω γραμμενο στα αρχιδια μου ως γνωστον απλα επεσα στην αναγκη σου ρε  και θελω να κανεις τον μαλακα...αν θες σου πεταω και 2-3 μαλακοευγενειες για να σου δειξω ποσο πολυ σε σεβομαι και να τον κανεις χωρις να τυρανιεσαι με την σκεψη "Μηπως με χρησιμοποιει ή μηπως ειμαι καλος μαλακας"...διλημμα!!

Εχει εισχωρησει τοσο πολυ η αδιαφορια και ο εγωκεντρισμος στις ανθρωπινες σχεσεις που καθετι φυσιολογικο,κοινο θεωρειται κατακριτεο...

Προσωπικα σιχαθηκα να βλεπω τον εναν παρτακια μετα τον αλλον να αυνανιζονται με τον εγωισμο τους και να καμαρωνουν μετα οτι ηταν κατορθωμα αυτο που εκαναν ποσο μαλλον μαγκια...γιατι αυτο ειναι σημερα το κατορθωμα να εκμεταλλευτεις τον αλλον και να αφησεις τον εγωισμο σου αθιχτο...

Αλλα στην τελικη τετοια ατομα μονο αυτο εχουν,αυτο διατηρουν....ο,τι μπορει ο καθενας...
Το αστειο ειναι οτι αμα κατσεις να τους παρεις και στα σοβαρα θιγονται κιολας...σε φαση ναι σε γραφω στα παπαρια μου και κοιταω μονο τον κωλο μου τι πιο φυσιολογικο?!εε??τι πιο ανθρωπινο ρε μαλακα?

Απλα πλεον εχω αρχισει να αναρωτιεμαι αξιζει να ασχολεισαι με ατομα που ξερεις οτι δεν παει να γαμιεται ο Διας και ολο το 12θεο(σορρυ Χ.Α.) αυτο που θα κοιταξουν ειναι η γαμημενη,μαλακισμενη παρταρα τους και μετα θα πουν και "Μπραβο μου τα εκανα ολα γκραφιτι στα αρχιδια μου και δεν με ενοιαξε καθολου...αυτος ειμαι!!"

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΤΕΛΛΟΝΤΑ ΗΛΙΟ(ΔΙΠΛΟΣ)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου